Як повідомити про невідомі списання коштів у Google Play

Чи не робили жодних покупок у додатку Google Play, але виявили списання коштів зі своєї картки? Ознайомтеся з цією інструкцією, щоб розібратися, як правильно діяти в такій ситуації і як повернути свої кошти.



Крок 1

Перш за все, вам необхідно перевірити, чи дійсно списання було здійснено через Google Play. Як це розуміти? Потрібно переглянути інформацію у виписці за вашим рахунком. Якщо операція дійсно пройшла через цей додаток, то в ній обов’язково буде назва компанії Google, а також тип контенту, назва гри або утиліти, яка списала кошти.

Якщо ви не побачили слово Google і не можете визначити, куди пішли кошти, вам необхідно звернутися до служби підтримки банку або емітента вашої картки. Так як це означає, що покупка була зроблена не через Google Play.

Крок 2

Якщо ж ця транзакція пройшла через Гугл Плей, ви можете отримати допомогу. Для цього потрібно залишити скаргу про невідомі списання в Google Play. Для цього, вам потрібно перейти за цим посиланням. Ви перейдете безпосередньо на сторінку для надсилання скарги. Далі, дотримуйтесь інструкцій, які ви побачите на своєму екрані.

Крок 3

Можливо, дана покупка з вашого облікового запису могла бути проведена вашим другом або ж родичем. У такому разі ви можете оформити заявку на повернення коштів. Як це зробити ми вже писали раніше. Просто перейдіть за цим посиланням і ознайомтеся з покроковою інструкцією.




Сподіваємось, що наші поради вам допоможуть і ви зможете повернути свої кошти!

Інші інструкції Google Play.

Secured By miniOrange