Як відомо, більшість контенту в магазині Play Market створюється іншими розробниками, а не компанією Google. Саме до них, розробників, користувач може звернутися в разі проблем із додатком.
Іноді з додатком (його роботою, функціями чи платним контентом) виникають технічні неполадки. На жаль, фахівці у службі підтримки не завжди можуть допомогти впоратися із проблемою. У такому разі користувачеві варто звернутися безпосередньо до розробників. Вони підкажуть, як користуватися грою чи утилітою, що робити, якщо ви придбали платний контент, а він не працює.
Що ж робити у такій ситуації і де шукати контактні дані розробників? Пропонуємо ознайомитися з покроковою інструкцією, яку ми підготували спеціально для вас!
Відеоінструкція: Як зв’язатися з розробником застосунку для Android?
Інструкція: Як зв’язатися з розробником додатку для Android?
- Увійдіть у Play Market.
- Знайдіть потрібний застосунок. Якщо ви не знаєте, як знайти потрібну додаток, можете ознайомитися з цією інструкцією.
- Клацніть по іконці застосунку.
- Знайдіть рядок “Зв’язок з розробником” і клацніть по ньому.
- Готово, контактна інформація на екрані. Зв’яжіться з розробником доступним та зручним для вас способом.
Фотоінструкція: Як знайти контактну інформацію розробника
Інші інструкції Google Play.